31 augustus t/m 2 september 2018

Run for KiKa Estafette: dé hardloopuitdaging voor jouw bedrijf of vriendenteam

Help jij kinderkanker de wereld uit? Ga dan dit jaar de ultieme teamprestatie voor beginnende en ervaren hardlopers aan. Want dat is Run for KiKa Estafette. Loop samen met je vrienden, collega’s of trainingsmaatjes in estafettevorm 285 kilometer in 3 dagen. Van de start op 31 augustus in Groningen tot de finish op 2 september nabij het Prinses Máxima Centrum in Utrecht.

Hardlopen om zoveel mogelijk geld op te halen voor wetenschappelijk onderzoek en betere behandelmethoden voor kinderen met kanker. Dat is waar de KiKa-estafettelopers het allemaal voor doen eind augustus. En nu al met succes! Met de eerste mijlpaal van € 100.000,- behaald te hebben gaat het de goede kant op. Maar we zijn er nog lang niet, dus schrijf jouw bedrijf of vriendenteam snel in! Al 22 teams gingen jou voor en staan 31 augustus aan de start van de 3e editie.

Nederland op zijn mooist
Als deelnemer doorkruis jij 5 provincies en zie jij Nederland op zijn mooist. Teams rennen langs uitgestrekte bosgebieden en heidevelden met schaapskuddes richting het Prinses Máxima Centrum in Utrecht. Zij opent in juni dit jaar haar deuren en gaat fungeren als grootste kinderoncologisch centrum van Europa.

Samen tegen kinderkanker
Jaarlijks krijgen meer dan 500 kinderen de diagnose kanker. Helaas haalt 1 op de 4 kinderen het niet. Iedere deelnemer van Run for KiKa Estafette neemt minimaal 750 euro sponsorgeld mee om bij te dragen aan een een genezingspercentage van 95%. Geld waarmee KiKa belangrijke onderzoeken naar kinderkanker financiert.

Samen helpen we kinderkanker de wereld uit!

Wil jij meer informatie over Run for KiKa Estafette? Neem dan contact op met:

Floris de Roy van Zuidewijn
estafette@runforkika.nl
088-3665440
www.runforkikaestafette.nl

Vraag hier de informatiebrochure aan! Of schrijf je direct in!
24-05-2018

Cookievoorkeuren

Functioneel. Noodzakelijk om de website te laten functioneren.

Analytisch. Om bij te houden hoeveel mensen de website bezoeken.

Tracking. Om je een zo goed mogelijke ervaring te geven, de website te verbeteren, jou relevante informatie en advertenties te laten zien, en voor social media. Inschakelen